tisdag 16 februari 2010

Vad vill upSweden Piteå?

När jag började jobba på upSweden under 2006, var jag skiträdd.
Jag hade gått från en trygg anställning, på ett jobb som jag var utbildad för, till en idéell förening som hade en verksamhet som jag inte hade grepp om. Jag var även skitpeppad, för att mitt stora intresse i livet, musik, skulle vara så närvarande även i mitt jobb.
Jag hade en del idéer om hur jag skulle kunna göra bra saker i upSweden, men det tog ett bra tag innan jag blev varm i kläderna och fick självförtroendet som behövs för att driva upp ny verksamhet. Allt eftersom tiden har gått, så tycker jag att verksamheten i Piteå har utvecklats bra. Vi har optimerat lokalerna, gjort bra arrangemang, haft intressanta utbildningar mm.
Våra akter i Piteå är hårt arbetande, lokalerna utnyttjas dygnet runt, och det produceras fin musik hos oss.

I den här bloggen kommer ni att få ta del om vad som händer i Piteå, runt vår förening.
Denna vecka har vi en inspirerande cirkelledarutbildning, samt möte med Kommunen om min gamla dröm, som handlar om en fast scen med ljud och ljus till kommunens alla duktiga band som vill köra spelningar kontinuerligt.

Välkommen till upSweden Piteås blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar